New week new plans
Hejsan sötnosar!
 
Idag har jag varit på föreläsning och seminarium inne i stan men åkte hem till Dalarö direkt efter så jag var hemma vid ca 17. Så efter det har jag ätit middag och börjat planera hur min vecka ska se ut. Jag vill hinna med att träna lite denna vecka. Förra veckan tränade jag bara en gång så denna vecka vill jag verkligen berika med lite mer träning! Jag har även endel jobb och plugg framför mig denna vecka så jag måste planera hur jag ska få ihop allt.
 
 
/ENG/♥ 
Hello darlings!
Today I have been on a lecture and seminar in town but went home to Dalaro right after so I was at home at about 17. So after I have eaten dinner and started planning how my week is going to look. I want to have enough time to work out a bit this week. Last week I trained only once so this week I really want to enrich with a little more training! I also have some work and studying in front of me this week so I have to plan how to bring it all together.
 
XO Fanny
Amanda

Hoppas du lyckas få ihop allt med jobb, plugg och träning :)

Sarah

fin bild

Emely

Ja det är inte så lätt att få ihop allt. Men det mesta går om man bara fokuserar och planerar rätt :)

Celine

Finis!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress