Cleaning day and some shopping
Hejsan finisar!
 
Idag har jag städat i lägenheten, varit ute på en PW och dragit in till T-Centralen och gått i lite affärer. Jag hade planerat att fota lägenheten lite idag för att visa hur den ser ut här på bloggen men eftersom jag inte har hunnit städa klart riktigt än får det vänta till morgon. 
 
När jag var inne vid centralen så gick jag in på Clas Ohlson och köpte gardinhållare så jag ska få upp lite gardiner i lägenheten imorgon också. Jag gick även in på Din Sko och köpte ett par nya vinterskor då jag inte haft några vinterskor på två år... jag tänkte att eftersom vi fått så mycket snö här i Stockholm nu den senaste veckan kan det vara bra att ha ett par inför framtiden också även om snön har börjat smälta bort lite.
 
 
 
/ENG/

Today I have been cleaning the apartment, has been out on a PW and went into Central Station and walked in some stores. I had planned to photograf the flat today to show how it looks here on the blog, but since I did not have time to clean everything just yet  the photos must wait until tomorrow.

When I was in centralen I went in to Clas Ohlson and bought curtain holder so I'll get up some curtains in the apartment tomorrow too. I even went in to "Your Shoe" and bought a new pair of winter shoes.

XO Fanny
Sarah

fina skor allt bra =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress