En dag i taget
Hejsan
 
Idag måste jag ta tag i vardagen igen. Gårdagen var väldigt tung och jag hade inte orken att göra något förutom att sitta och kolla på serier. Jag orkade inte laga någon mat igår så jag åt mackor och yoghurt till både lunch och middag. Idag måste jag däremot rycka upp mig, jag har en inlämning till på söndag som jag måste få klart och den måste in trots att jag är ledsen. Världen slutar inte snurra bara för att min värld förändrades. Så nu ska jag börja med en timme av plugg så får vi hoppas att det går bra.
 
 
Lili

Skickar en stor kram till dig!

Matilda

Kram!

CamillaEsi

Att kolla på serier är typ det bästa som finns :-) Ibland orkar man ingenting förutom det liksom ;-))

Kram<3

FannyFredrica - [Fotografering]

Ibland har man verkligen sånna där dagar då serier är allt man vill göra ;) Lycka till med plugget!

Amanda Jona [SPONTAN]

Kram på dig och lycka till med inlämningen! :)

Yohanna af Skovde

Lycka till med pluggandet! :)

Joré Dirgélaité

kram, och hoppas det känns bättre snart! ibland kan det vara skönt att tvinga sig själv koncentrera sig på något annat, så som plugg.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress