Ett lättare huvud
Hejsan sötnosar!
 
Idag gick jag till frisören och klipte av en bra bit av mitt hår som var slitet! Det känns så himla lätt och skönt just nu. Nn är det ju plattat och fixat så det ser ju lite annorlunda ut mot vad det kommer göra när det får sitt naturliga svall men jag gillar verkligen hur det ser ut nu. Jag måste däremot bli lite bättre på att göra inpackningar och så så jag slipper klippa bort så mycket som jag var tvungen att göra nu. I och för sig var det ju nästan ett år sedan jag klippte mig senast också så det kan ju vara därför det var så slitet också.
 
Först när jag tog bilder på hur håret såg ut nu och jämnförde med den bilden jag tog för en vecka sedan fick jag en chock över hur mycket kortare håret såg ut. Men efter att ha kollat lite närmre på bilderna märkte jag att jag hade höga jeans på mig vilket gjorde att håret såg länge ut på första bilden. Så när jag bytte om till samma byxor så kännde jag mig direkt lugnare och märkte att det inte alls var så kort som jag trodde. Här har jag bytt samma byxor som innan klippningen.
 
 
XO Fanny
♫♪ sandra

skönt att klippa sig :)

Wilma Ahlborg

Gud va fint det blev och vilket härligt självfall du har! Men du passade superbra i platt också :) Kram

ebba

fint och så härlig färg på håret :)

Sussi

Det blev jättesnyggt! Önskar mitt hår såg ut så där.. :)

Lili

Vad snyggt det blev! Ser bättre ut när det är lite kortare och inte så slitet och vilken snygg färg du har! Att det är lockigt naturligt är ju väldigt häftigt och fint. ^^ önskar att jag också hade så.

Macadamia har en bra inpackning tycker jag, vet inte hur den funkar på lockigt hår (ifall texturen är annorlunda mellan lockigt vs icke-lockigt vet jag inte), men för mig fungerar den i alla fall jättebra. :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress