25 års firande!
 
Jag kom på att jag har inte berättat för er att jag faktist fyllde 25 förra veckan! Jag fyllde år den 18 Januari men det var så himla mycket den veckan så jag tänkte faktist inte ens på att blogga den dagen. Men imorgon ska jag fira min 25års dag med mina vänner och jag ser verkligen fram emot denna dag då temat för festen blev 90-tal! Så himla roligt! Jag lovar att fota hur min klädsel blev. ;)
Sara Ekman

Grattis i efterskott :)

Emma Grann Fotografi

Vilket härligt hår!!

Isabella Huynh

grattis i efterskott! och snygg hårfärg :)

Netti Starby

Grattis i efterskott och din hårfärg är så härlig! Kram

Julia

Ditt hår är goals!
sv: Åh ja det var verkligen så härligt! kram

Yohanna af Skovde

Ahmen, hurra! Grattis i efterskott!

Eleonora Adriana ♥

Grattis i efterskott! :D

JoJo

grattis i efterskott fina du! :) älskar din hårfärg! <3 kram

Anonym

Grattis i efterskott!😄

Sigrid

Grattis i efterskott! :)

Josefine

Vad roligt! Grattis i efterskott

Elsa

Grattis i efterskott! :)

Linn Strömberg

Åhh grattis i efterskott fina <3 ÄLSKAR ditt hår!

Prietha

HA så kul!!

sarah

åh tack det har den =) .. fin hår =)

Angelica

Grattis i efterskott!
Förresten, älskar ditt hår!

anneli

stort grattis i efterskott och måste säga, sjukt snygg hårfärg :)

Tilda Barkselius

Åh så kul det låter, grattis i efterskott!!

moa

grattis i efterskott!

Lucy

Grattis i efterskott :D

madabouttea.se

Ditt hår är underbart!

madabouttea.se

Ditt hår är underbart!

Svar: Åh tack så mycket fina du! :)
Fanny

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress