En lättlagad lunch
Halloj på er!

Hoppas ni har haft en superbra vecka hitills. Min har varit väldigt stressad och jar har svårt att kunna bara ligga och slappna av. Även fast jag sitter och försöker så blir det att jag börjar fixa med något. Att jag mår så här är ett tecken på att jag verkligen behöver komma igång med träningen ordentligt. Så idag släpade jag mig iväg till gymmet vilket för mig är ett superbra sätt att minska på stressen och sluta tänka så mycket. Däremot så kännde jag mig stressad igen väldigt fort när jag kom hem. Men just nu ligger C-uppsatsen och gör mig stressad hela tiden. Jag vill bara komma igång med den så jag och Julia kan sätta upp ett schema för hur vi ska plugga/jobba. Det kommer vara en stressig höst det är jag medveten om men jag tror det kommer bli bättre om vi har ett schema att gå efter och att vi sätter upp rimliga delmål under tidens gång. När vi kommig igång med uppsattsen ordentligt kommer jag skriva lite mer om vad vi håller på med, men i nuläget är allt för vagt för att jag ska vilja skriva om det här.

Här kommer ett litet lunchtips av mig vilket nog är det enklaste tipset jag någonsin skrivit om. Äggröra med Avocado och körsbärstomater, man blir mätt och det är en nyttig och proteinrik lunch. Det är ju såå enkelt att göra också så man behöver inte köpa till massor av konstiga kryddor och rovaror. Om man vill ha en måltid som inte är vegetarisk kan man ju bara steka lite korv eller ha lite serranoskinka till.

 
Jen

Älskar tipset! Brukar göra det själv också så enkelt och gott :) å lycka till med uppsatsen

Bellah

Men så gott

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress