Valborg + dåligt väder = Sant
Varför ska det alltid vara dåligt väder på valborg? är min fråga. Om det inte är dåligt väder så blir det jättekallt på kvällen vilket gör att man inte vill vara ute i alla fall. Planen för idag är att grilla, men vi får väl se hur kul det är att grilla om det börjar regna vilket det ser ut som att det skulle kunna göra. Jag tänkte även dra in till stan och titta på när de sjunger vid Slottet. Jag har aldrig varit där och tittat på deras uppträdande så det ska bli mysigt att göra. Nu tänkte jag och min älskling dra in till stan och fylla på spritlagret lite inför kvällen samt gå i lite butiker. :D

Har ni några planer inför valborg? :)
 
linah

här är de jättefint väder:D!

sarah

Åh tråkigt men finn katt för alärgiska folk .. jag ät alärgisk man jag tål min katt det är kodtigt

Linn

ja undrar också varför de alltid är så dåligt väder på valborg?! hoppas du hade en trevlig helg iaf!:D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress