slut i huvudet
Nu har jag precis kommit hem från omtentan och känner mig helt mörbultat i hjärnan så denna dag blir det inge mer plugg för min del. Utan idag ska jag spendera resten av dagen genom att göra saker som jag tycker om som att, fota, rita och läsa i min bok "A storm of swords". A storm of swords är den tredje boken i serien Game of thrones. Jag har nästan läst ut boken så det börjar bli väldigt spännande nu. Jag har nästan kommit ikapp tv-serien också! Jag tänker nog dock sluta läsa när jag kommit ikapp serien för jag vill inte spoila serien för mig själv, haha.

 
 
Siri |Diabitfit|

Oj, att du orkar ta dig igenom en sån tjock bok, jag skulle få spader, haha!

Emma

Duktig du har varit, du får ta det lugnt resten av dagen! :)

milina.blogg.se

Det där var nog den tjockaste boken jag sett haha!

Netti

Du gör så rätt i med att vila hjärnan för det behövs ibland :-D

Mia

Åh, skulle också vilja läsa den!

SaraNavjord.se

älskar GOT!!

Henrietta Nylund

Oj vilken tjock bok haha!

Julia Svensson

Oj vad långt du har läst!

sv: Ja visst är dem så himla snygga! kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress