Katter
Okej nu har jag hakat upp mig på att titta runt på massor av katter och känner att jag vill verkligen ha en katt när jag och Oscar har fått något större och flyttat tillbaks till stockholm... Det enda "lilla" problemet är att min älskade sambo är allergisk mot katter. Varför skulle han bli det så fort han flyttade hemifrån när han haft katt i nästan hela sitt liv är en bra fråga. Men det verkar dock inte helt ovanligt, då min bror råkade ut för samma sak så fort han flyttade.

Jag har dock hittat en ras som är allergivänlig som inte är en nakenkatt och det är den Sibiriskkatten, jag har sett dem tidigare för en kompis har sånna och de är verkligen sjukt söta!


 


Bildkälla: Bild 1 , Bild 2
Caroline Blomberg

sv: tack så mycket!
& tack för tipsen! hoppas du haft en bra dag! kramkram

sandija-döv-adopterad-fotografi

sv. Taack! ;D Jag köpte det i internet.
sööööt katt!

Karina

Åh vad söt!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress