Första nollningsdagen!
Igår så hade jag introduktionen till min nollning, vi möttes först upp vid universitetet klockan 18.00 och åkte sedan vidare till Stadsparken som låg inne i själva Örebro. När vi väl kommit dit blev vi indelade klassvis så vi fick veta vilka personer som vi kommer gå med. Efter det blev vi två och två från varje klass tilldelade varsin faddergrupp, jag hamnade i grupp fyra som visade sig vara grymmaste gruppen. Vår grupp spöade nämligen grupp tre i alla lektävlingar som vi gjorde.Woop woop! Idag kanske vi får veta hur vi stod oss mot alla andra grupper som fanns, alla aktiviteter tog de nämligen tid på och de som var snabbast på allt kommer vinna ett pris. Vet dock inte vad för pris det blir men det får väl bli en trevlig överaskning! 


 
 
 
♫♪ sandra

- eller hur! älskar't

Kajsa

Nollningar verkar så kul på universitetsnivå. Haha :)

carro

skoj :)

J

sv:görs ?=)

Hanna

Ja men visst är de :)

Louise

SV: Härligt!
Det är bara bra med mig med! Vad gör du då? :)

Escada parfymen doftar körsbär men enligt mig en väldigt fräsch doft, så gillar du körsbär kan jag absolut rekommendera den! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress