En dag
I går firade jag och min älskling 3 månader med varandra. Dagen spenderade jag med att ligga och spy ,för att jag druckit sprit som jag inte verkar klara av att dricka ordentligt, Pinsamt? Oja men jag skriver om det för att jag ska påminna mig själv om att jag inte ska göra samma dumma misstag igen. Den andra delen av dagen spenderade vi med att titta på de två sista Harry Potter filmerna. Ännu en pinsam sak är att jag inte sett den sista Harry Potter delen fören nu! Shame on me!

Idag har jag i alla fall mått relativt bra hela dagen förutom att jag bestämde mig för att trycka i mig massa kötbullar och potatisgratäng så jag mådde illa. Men jag spydde inte i alla fall "Yay". Jag kom precis hem från jobbet, eller för typ en halvtimme sen. Det är riktigt tufft att jobba sent när man måste åka enda ut till Dalarö för att sova. Speciellt när man vet att om jag åker 10 min med buss ifrån jobbet så är jag hos Oscar. Men nu ska jag inte klaga utan jag ska gå och lägga mig istället.

Good night!


 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress