Bucket list - Buy an Apartment
 (bilder från sidan we heart it)
 
 
Hello Darlings!
I realized that I have now managed to tick off another point on my bucket list, because I have bought an apartment! (If you do not know what I'm talking about then check out the "bucket list" category in the menu on the right) It feels so wierd now that I think of it, but I'm so incredibly happy about it! It's getting more and more homely for every week that goes by. Yesterday we also had my mom and dad here who helped us drill in the wall to bring up curtains in the bedroom and in the living room so it will be even more cozy.<3
-----------------------------------------------------------------
/SWE/
 
Jag kom på att jag har nu lyckats bocka av ännu en punkt på min bucket list, eftersom jag har köpt lägenhet! (Om du inte vet vad jag pratar om så kolla in kategorin "bucket list" i menyn till höger) Det känns så sjukt nu när jag tänker efter att jag har köpt en lägenhet. Men jag är så otroligt lycklig över den! Det börjar bli mer och mer hemtrevligt för varje vecka som går. Igår hade vi även min mamma och pappa här som hjälpte oss med att borra i väggen för att få upp gardinstänger i sovrummet och i vardagsrummet så det blir ännu mysigare. <3
 
XO Fai
Netti Starby

Vad roligt att du har köpt en lägenhet och fina bilder! <3 Kramis

Svar: Ja det är superkul! Är så lycklig :D kram
Fanny

Mirre - Sweetwords

Så fin lgh

Svar: Det är inte bilder på min lägenhet men håller med om att bilderna är väldigt fina :)
Fanny

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress