Tomtar
Hejsan finisar!
 
Som jag nämnde här om dagen köpte jag en liten tomte till min tomtesamling på marknaden i helgen. Jag har en plan att köpa en ny tomte varje år framöver och har nu två små tomtar till min samling. Jag hoppas på att kunna upprätthålla denna tradition så jag inte glömmer det något år men det tror jag inte jag kommer göra för detta var något vi gjorde i familjen också. :)

Har ni någon tradition som ni gör runt varje Jul?

 
 
Madeliene

- åh vad söta!

Maja

Vilka söta!
Sv: det blir troligtvis en iphone 5s, tycker den är snyggare än sexan, och billigare ;)

Sanna Preifelt

Åh vad fina :)

Helen

Haha vi hade också en sådan sak, sen börja alla i släkten ge tomtar så idag har vi så många att vi inte ens tar fram alla :P

jossan

Haha vilka söta tomtar :D
Jag har ingen tradition direkt vad jag kan komma på nu :) Att baka julgodis kanske :D

sv: Testa det vettja! ! Går ju självklart bra med vilken panerad fisk som helst, mums! Typ som fish&chips, fast i tortillabröd :D

bexollila

sv ja ska de va såhär kallt får allt snön komma snart tkr jagh!

linah

så gulliigt:D!

Isa

va sött:)

Sv: Ja de vare hoppas din advent var bra:D

Christina

Vilka söta tomtar :) Min farmor gör samma sak, men tomtarna kommer från Rolf Berg :) Jag har tyvärr ingen sådan tradition, men det hade varit kul att ha en :)

Prietha

Så söta!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress