A new darling in my life
 
 
 
 
Hello Darlings!
I'm so lucky to finally have a macbook pro! I have had PCs for a long time but after having had problems with the last three computers, I feel it was time to try a Mac. I'm grown up with Mac at home so it feels like so much fun to have my own now. Plus it's so damn powerful and stylish. It will be so fun to start working on it! Now I just want to get away and buy some adapters so I can plug in my second screen and my memory card.
--------------------------------------------------------------------

♥/SWE/♥

Jag är så lycklig över att äntligen ha en macbook pro! Jag har länge haft PC men efter att ha haft problem med de senaste tre datorerna känner jag att det var dags att prova en Mac. Jag är uppvuxen med att ha Mac hemma så det känns så himla roligt att ha en egen nu. Plus att den är så jäkla kraftfull och stilren. Det ska bli så kul att börja arbeta på den! Nu gäller det bara att jag ska ta mig iväg och köpa lite adapters så jag kan koppla in min andra skärm och mitt minneskort.
 
XO Fanny
sarah

fin data ..

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress