Trying some new tea
 
 
Hello darlings!
 
Yesterday I found a box that I had completely forgotten! I found a box of two tea varieties that I received from Japan. Of course, I had to try one of them directly and discovered to my delight that it was super good. I tried the taste "Carol" which tasted as illustrated in the picture strawberry cake. It's really fun to try new teasorts even though my all time favorite is Lady Gray. However, I look forward to trying the other one too and hope it's as good as Carol.
 
-----------------------------------------------------------------
/SWE/
 
Igår hittade jag en låda som jag helt hade glömt bort att jag hade i och med flytten. Jag hittade nämligen en låda med två te sorter som jag fått från Japan. Självklart var jag tvungen att prova en av dem direkt och upptäckte till min glädje att den var supergod. Jag provade smaken "Carol" vilket smakade som illustrerat på bilden jordgubbstårta. Det är verkligen så kul att prova nya te sorter även om min all time favorite är Lady Gray. Jag ser däremot fram emot att prova den andra också och hoppas att den är lika god som Carol. 
 
XO Fai
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress