Todays feeling
Hejsan finisar!
 
Idag vaknade jag upp till nyheten att Trump vann valet i USA. Min första känsla var ilska och nu känner jag snarare att jag bara vill krypa tillbaks i sängen och sova lite till. Jag är bara så trött på allt skit som händer. En liten tröst är ju i alla fall att Trump måste ju ha med sig kongressen i sina beslut så vi får hoppas på att de som sitter där inte går med på vad som helst. 
 
Hur känner ni angående valet?
 
(pics from weheartit.com) 
/ENG/

Hello darlings!

Today I woke up to the news that Trump won the election in the United States. My first feeling was anger and now I feel rather that I just want to crawl back in bed and sleep a little. I'm just so tired of all the crap that happens. A small consolation is, after all, is that Trump must have the Congress behind him in his decisions so we have to hope that those who are sitting there do not agree to anything crazy.

How do you feel about the election?

XO Fanny

eva linah

trump.. blev så besviken!!

Dixi Wonderland

Känns fortfarande som att man är i chock efter valet om jag ska vara ärlig :/

Netti Starby

Jag tycker inte heller om att han vann! Kramis

Sofie

Blev sjukt besviken och kan inte fatta att det är sant.. Helt sjukt att han vann :o

Gabriella

Jag känner mig rädd för vad som kommer att hända framöver!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress