packing list and longing for warmth
 
 
 
I'm so excited about going away now, it's less than a week until I'm in heat again. Today, I have begun to make a packing list for the trip and have picked out some clothes that I will not be using now the next few days, but I will wait to use until I go away. But now I wonder how much stuff I'll fix with before I go. I can, after all, buy it mostly when I get there. But it's nice to have with everything you need with it if you do not find what you want when you get there.
 
----------------------------------------------------------------------------
/SWE/
Jag är så förväntansfull på att åka iväg nu, det är ju mindre än en vecka tills jag befinner mig i värmen igen. Jag har idag börjat göra en packlista inför resan och har plockat ut lite kläder som jag inte ska använda nu de närmsta dagarna utan som jag får vänta med att använda tills jag åker iväg. Men nu börjar jag fundera på hur mycket saker jag ska fixa med innan jag åker. Jag kan ju trots allt handla det mesta när jag kommer dit. Men det är ju skönt att ha med sig allt man behöver med sig om man inte hittar det man vill ha när man kommer dit. 
 
 XO Fanny
Tilda Barkselius

Åh vad härligt att ni snart ska resa bort!

Jeanette

Härligt att åka ut och resa :)

Amanda

Åh vad härligt med semester :D

Celine

Vill också iväg nuuuu!

julia johansson

Åh vad härligt! Jag vill också!

NICOLE

Förstår det! Så härligt :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress