Harry potter and coffee
Hejsan finisar!
 
Idag har jag bara tagit det lugnt och läst harry potter nästan hela förmiddagen. Jag är inne på 4e boken (Den flammande bägaren) och jag tycker det är så himla mysigt att läsa dem igen. Det är verkligen nostalgi för mig, jag kommer ihåg hur spännande det var varje gång en ny bok kom ut och hur bra jag tyckte att böckerna var. Jag älskar fortfarande böckerna och det är supermysigt att sitta inne och läsa medan det är kallt och ruggigt ute.
 
Nu ska jag sätta mig i soffan och läsa med lite tända ljus och en stor kopp med kaffe. Mysmode delux!
 
 
/ENG/

Today I've just been taking it easy and been reading Harry Potter almost all morning. I'm on the 4th book (The Goblet of fire) and I think it's so nice to read them again. It's really nostalgic for me, I remember how exciting it was each time a new book came out and how amazing I thought the books were. I still love the books and it's super cozy to sit inside and read while it's cold and damp outside.

Now I'm going to sit on the couch and read with some lit candles and a large cup of coffee. 

XO Fanny

Jennisbeauty

Men vilken mysfaktor!!! :)

Amanda

Åhh älskar Harry Potter böckerna!! Läst dom flera gånger :)

sandra''

Låter jättemysigt :) är böckerna bättre än filmerna tycker du?
och hur många filmer & böcker finns det? jag har ingen koll alls tror jag bara sätt 3 harry potter filmer faktiskt

Sara Ekman

mys :)

Miss Baby Peaches

Jag älskar HP. Kan läsa böckerna hur många ggr som helst och det har blivt ett par vändor sedan jag upptäckte dem. (Jag upptäckte dem väldigt sent. Runt 2009 i gymnasiet faktiskt, haha!)

sandra

mysigt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress