Citronte och halstabletter
Hejsan finisar!
 
Idag vaknade jag vid 11.30 och var helt slut i kroppen. Jag har sedan igår kännt mig dålig och idag har jag superont i halsen också så idag blir det att knapra halstabletter och vila. Jag har min första lektion på nya kursen på fredag så jag hoppas på att jag hinner bli frisk tills dess. Jag ska även fira min kompis som fyller 25 på lördag samt jobba på söndag, så jag har en intensiv helg som jag verkligen vill må bra till.
 
En positiv sak just nu trots förkylningen är i alla fall att det är himla mysigt att sitta inne och dricka te och titta ut på all snö som faller.<3
 
 
/ENG/

Today I woke up at 11.30 and was worn out. I have since yesterday been feeling bad and today I have a really sore throat too so today will be eating throat lozenges and rest. I have my first lesson on the new course on Friday, so I hope that I will get healthy until then. I will also celebrate my buddy who turns 25 on Saturday and work on Sunday, so I have an intense weekend that I really want to feel good to.

One positive thing right now, despite the cold, is how amazingly cozy it is to sit inside and drink tea and look out at the snow falling.<3

XO Fanny

H

Krya på dig :)

Emma Broberg

Åh mysigt med te, men hoppas att du snart mår bättre <3

Netti Starby

Vad tråkigt att du mår dåligt och du får krya på dig! Kramis

sandra''

Men usch så jobbigt :( stackars dig och vila så hoppas jag du blir frisk så fort som möjligt, kram

Tilda Barkselius

Hoppas du kryar på dig!! <3

Julia Johansson

Så mysigt, krya på dig<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress