Last day with Muskot <3
God morgon finisar!
 
Igår höll jag på och packade och städade hela dagen typ för nu är det bara två dagar kvar tills jag och Oscar flyttar! Jag hann dock sticka ut på en löprunda igår och det känndes väldigt mycket bättre än vad det gjorde i förrgår. Jag joggade lugnt en runda och kroppen kändes härligt trött efter, inte som i förrgår då jag var helt död. 
 
Idag är Muskot här för sista gången, innan vi flyttar. Jag kommer sakna honom så himla mycket då han är en så himla gullig och rolig hund. Jag hoppas att jag kommer få träffa honom igen, men det är ju inte säkert tyvärr. Snart ska vi i alla fall gå ut på en liten promenad och därefter blir det att fortsätta med packandet.
 
 
 
 
 
 
♥ /ENG/♥ 
Yesterday I  packed and cleaned all day beacuse now it's only two days left until I and Oscar moves! I did, however, get out for a run yesterday and it felt much better than it did the day before yesterday. I jogged slowly and felt wonderfully tired after, not like the day before yesterday when I was completely dead.
 
Today Muskot is here for the last time before we move. I will miss him so much, he is such a damn cute and funny dog​​. I hope that I will see him again. Soon we will go out for a little walk and then I will continue with the packing.
 
XO Fanny
Carolina Thoor

Vad trist att du inte kan träffa den här hunden. Är det en granne till dig eller?
Men härligt med en flytt. Längtar tills att det är min och min pojkväns tur! :D

Sv; åh tack ska du ha! :D

MATILDA

såå söt :D

julia johansson

Åh vad tråkigt! Jättesöt hund! :)

N

Åh så söt!

Amanda

Vad tråkigt! Hunden var ju verkligen jätte fin! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress