The heart of autumn

Idag har det varit en fantastiskt vacker dag här i Örebro, det har verkligen kännts som den där härliga hösten som alla pratar om att de älskar på bloggar och Youtube kanaler. Vi är verkligen i hjärtat på hösten just nu och det kommer inte vara vackrare än det är nu om några veckor, det är nu löven fortfarande inte helt har rammlat av och fortfarande har så otroligt vackra färger. Tyvärr spenderade jag dock halva dagen i ett klassrum med seminarium och på handledning inför c-upsatsen. När jag kom hem passade jag däremot på att ta mig ut med mina kamera och fota lite från vår vackra höst. För jag vet att om jag inte fotat något från hösten så kommer jag bli otroligt besviken när jag kollar igenom mina bilder vid ett senare tillfälle. Jag bara älskar bilden som jag tog på rosen, jag tyckte det var så vackert att den fortfarande stod kvar där trots att den blivit väldigt sliten och vissen.  


Jag hoppas det kommer fortsätta vara fint nu i helgen för jag är väldigt sugen på att prova på att ta lite fler bilder men denna gång kanske på mig och Oscar. Det är svårt att få till det där med att fota oss som ett par tycker jag. Oscar är ju inte jätteförtjust att vara framför kameran och för det mesta så har vi bara chillkläder på oss när vi går ut och fotar så då känns det inte så kul att ta fina porträtt bilder. Men jag ska försöka ta tag i det någon dag i helgen om vädret är fint som sagt.
 
 
 
Freja Lindsjö

Så fint :)

Svar: Tack så mycket <3
Fanny

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress