jävla hunger humör
Hejsan på er!
 
Jag blir så jäkla trött på mig själv när jag är hungrig. Jag blir trött, irriterad, otrevlig, lättretlig och en jävligt jobbig person. Jag blir så arg på mig själv att det alltid ska bli såhär. Det är dags för mig att införa skalmans mat och sovklocka igen för att få lite ordning på mina tröttsamma humörsdippar. Jag måste börja äta mellanmål igen, oavsett om jag tänker "det är snart mat, jag kan vänta en timme till" eller "jag är inte så hungrig nu melllanmålet kan vänta". För uppenbarligen så kan jag inte vänta en tmme till och uppenbarligen så kan inte mellanmålet vänta för då förvandlas jag till en ilsken och hungrig hygena.
 
Det är dags att skärpa sig och det första steget är att än en gång ställa klockan på vissa tider då jag måste gå upp och jag måste äta. Jag får se till att vara hård mot mig själv ett tag nu för annars kommer det bli realaps direkt.
 
Anledningen till detta inlägg var att jag precis skällde ut Oscar när vi stod i köket och gjorde pizza för att han ville att vi skulle dela upp pizzan i två så vi fick välja vilken topping vi ville ha själva. Vilket jag uppfattade som att han inte ville att jag skulle ta samma topping som han skulle ta... vilket var mycket tasktigt.
 
Ja ni hör ju själva hur det låter när jag inte får mat på rätt tider.
Dags att ta tag i problemet?  
Jag tror det.
 
 
bexollila.

ja är likadan!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress