En fot in
Hejsan på er finisar!

Jag har en otroligt rolig sak att berätta för er mina kära vänner det är så att jag har fått jobb inom psykiatrin!
För mig är detta otroligt stort, jag har aldrig tidigare arbetat med något som är relaterat till min utbildning och nu har jag äntligen en fot in i branchen. Jag är sååå lycklig. Detta kommer ge mig en inblick i hur psykiatrin fungerar och om jag trivs kanske jag har möjlighet till anställning efter studierna, vem vet?
 
Det känns overkligt på något sätt, även fast jag har kompisar som arbetar inom psykiatrin redan så känns det overkligt att jag fått jobb där. Detta är en timmanställning så jag kommer kunna jobba när jag har möjlighet och när det finns behov av extrapersonal. Jag har inte jobbat jätte mycket än men nu när jag har C-uppsatsen som måste bli gjord måste jag prioritera den före jobb, även om jag skulle vilja jobba mket mer. Men till vårterminen kommer jag säkert kunna jobba mycket mer. :D
 
 
 
 
Denise Taylor

Låter ju himla kul :D Grattis :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress