A darker kind of red
Hejsan finisar!
 
Under helgen hade jag en liten dipp i humör och psyke eftersom stressen för att C-uppsatsen snart ska vara klar sköljde över mig. Så det blev inget bloggande dessa dagar vilket jag ber om ursäkt för, men man orkar inte alltid vara aktiv och om jag känner mig nere har jag oftast ingen inspiration att vara aktiv på bloggen. Men så känner säkert också ibland ni som håller på och bloggar. 
 
I förrgår la jag i en toning i håret då jag hade börjat få lite utväxt på min andra färg och jag var sugen på att ha en lite mörkare färg nu till julen. Jag är faktist väldigt nöjd med färgen även fast jag inte trodde att den skulle bli fullt så mörk som den blev. :)   
 
 
ENG
Over the weekend, I had a slight dip in mood and psyche, because the stress of that the C-essay should be ready soon washed over me. So it was no blogging these days which I apologize for, but I usually have no inspiration to be active on the blog when I feel down.
 
The day before yesterday I put in a new shade in my hair because I had started to get a little outgrowth on my other color and I was eager to have a darker shade now for Christmas. I'm actually very satisfied with the color even though I did not think it would be quite as dark as it is.
Isabella Huynh

fint det blev :) hade varit fint med lite mörkare röd!

corneliaeriksson.blogg.se

Vad fint det blev! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress