First day in school!
Hello my friends!
Today was the first day back on the university. It feels really good to be back and it was so much fun meeting my classmates again. I really got on a good mood after school so I decidet to record another Youtube video. The video is going to go up on my channel later on this evening because I have to be at work in 40 minutes. Today It is going to be an English video again about how I pack for a airplane flight. :)
 
/SWE/
Idag var det första dagen tillbaks på universitetet. Det kändes faktist riktigt bra att vara tillbaks, det var så roligt att träffa klasskompisarna igen. Jag bev verkligen på så himla bra humör efter skolan så jag bestämde mig för att spela in en ny Yotube video! Videon kommer komma upp lite senare idag eftersom jag nu måste ta mig iväg till jobbet som börjar om 40 min. Idag blir det en ny engelsk video igen där jag kommer visa hur jag packar min ryggsäck inför flygplansresan. :)

XO Fanny
Skogsraah ☾

Härligt :)

Svar: Ja! Det kändes riktigt bra faktist! :)
Fanny

Ebba

Skönt att det kändes bra att vara tillbaks! =)

Svar: Ja men verkligen! Sådan tur har man ju tyvärr inte alltid. ;)
Fanny

Emma Engström

Men åhh vad roligt att det kändes så bra! :D

Svar: Ja men eller hur! :D
Fanny

Http://nouw.com/carroat

Härligt! :)

Svar: Verkligen! :)
Fanny

Carina

Vad kul! :)

Svar: Jaaaa! :D
Fanny

hjjonsson.blogg.se

Skönt att det blev en bra dag! :D

Svar: Ja verkligen! :D
Fanny

My Fredblad

Härligt att du trivdes! Var det några du klickade extra bra med, eller var alla anmällt riktigt trevliga? :)

Svar: Jag har gått i samma klass med de sedan tidigare så det var kul att komma tillbaks och träffa dem igen nu på C-kursen. :D
Fanny

Boel

Skönt att det kändes bra att vara tillbaka :D

Svar: Ja verkligen! :D
Fanny

Viktoria Eriksson

kul att det kändes bra att vara tillbaka! fin bild :)

Svar: Ja det kändes verkligen bra! :D Tack! <3
Fanny

Matilda Johansson

VAd pluggar du? :)

Svar: Jag pluggar till Beteendevetare med inriktning mot psykologi :D
Fanny

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress