Before i die
Jag skulle verkligen någon gång i mitt liv vilja åka till Kina och besöka den kinesiska muren. Jag tycker det finns så mycket spännande att lära sig om Kinas historia. Det vore kul att åka dit och lära sig om kulturen och hur folk levde i Kina förr i tiden. Den moderna kinesiska kulturen är väl inte jättelockande för mig förutom kanske deras billiga shopping och hur det ser ut ute på landsbyggden. Men framförallt vill jag i alla fall besöka den kinesiska muren någon gång sen får vi väl hoppas att om jag åker till kina så får jag upptäcka lite mer av landet och kanske ändrar min uppfattning. :)

 
 
 
Bildkälla: här, här och här
Louise

Jag vill också besöka kinesiska muren. Förresten, lagligt så fungerar inte google som källa, utan du måste ta bildkällan där du hittar bloggen, från google - och länka den. :)

Svar: Bra tips ska fixa det. Tack för att du påpeka det! :)
Fanny Isaksson

Sarah

sv: Tack så jättemycket! :)<3

Btw fin blogg! :)

Sarah

sv: Tack så jättemycket! :)<3

Btw fin blogg! :)

Sofia

Det är garanterat ett jättehäftigt land. :)

Anonym

det lär vara en rolig resa att göra!

Joe

Vilken jätte fin blogg du har!! :)
Skulle också vilja åka dit, men av politiska skäl så inte förrän kina är ute ur tibet. DÅ åker jag!

MALIN

jag fick en resa till kina när jag fyllde 20 i höstas, det är något av det bästa jag någonsin upplevt. vi åkte med lotus travel, så om du funderar på att åka dit så rekomenderar jag verkligen den resebyrån. ALLT ingår, och du får en sån otrolig service. och kinas historia..ja det är något av det vackraste, hemskaste och finaste jag någonsin sett och upplevt. rekomenderar verkligen att åka dit, alla borde göra det innan dom dör! kina är världens vackraste och härligaste land!

kika gärna in min tävling där du kan vinna en goodiebag från sminkmärket elf :)

Angie Skarenstedt | NYC

Det hade varit riktigt coolt :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress