Tre födelsedagar en fest
Tjena på er!
Just nu är det väldigt mycket som hänt. Förra fredagen åkte jag ju hem till Stockholm för att ha en 25 års fest för Oscar och två av hans kompisar som också har fyllt åt nu i April. Det började med att jag och Oscar åkte till Oscars föräldrar och åt middag för att fira honom, efter det åkte vi ut till Dalarö där huset var fullt med folk inför inspelningen av musikvideon till låten Kör Bara Kör som min kusin höll på med. På förmiddagen på lördagen hjälpte jag även till lite inspelning.
 
På eftermiddagen åkte jag och Oscar iväg till Handen för att handla grejer inför 25års festen och plocka upp de två andra födelsedagsbarnen. Festen blev grymt lyckad och vi började redan vid tretiden och chilla i Jaccuzzin vid vattnet och dricka mosserande vin. Några vågade till och med doppa sig i havet, jag var inte en av dem kan jag ju säga. Vid 18 tiden började lite fler folk droppa och vi passade på att dra igång grillen och göra klyftpotatis till till maten. På kvällen blev det även mer bad samt den klassiska beerpongturneringen. Sjukt lyckat dag och kväll! :D


 
 
 
 
 
 
 
Kram på er och tack ni som kom och ville fira grabbarna! :D
Linnéa Alpsten

Vad härligt det ser ut! :D

emma

härligt att bada i tunna :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Ja, man får försöka se framåt även i mörkret.

V I L M A L A ♔

trevligt :DD

Anita

Härligt :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress