Home sweet home!
Igår kväll hade jag en Alkoholutbildning på Bryggan där jag precis börjat jobba. Det är en bar som ligger precis intill Örebro universitetet och drivs av studenter för studenter, så det är en ideell förening, där man jobbar utan lön. Jag provjobbade där förra veckan och ska jobba igen nästa vecka på fredag. Det ska bli riktigt kul! 

Men efter att jag varit på min utbildning så åkte jag direkt till Örebros centralstation och tog tåget hem till Stockholm. Så jag kom hem till kära Dalarö vid 10 tiden igårkväll och kände mig lite för trött/hungrig för att blogga då så det fick bli ett inlägg nu istället. :)

 
Carruuu

vilken söt liten skylt :-)

hanna

skönt att vara hemma igen :D

Lowa Ek Lagerberg

cool skylt!

svar: tusen tack och vad kul att du gillar mina bilder :D ja, te är verkligen gott nu när det börjar bli kallare! kram och ha en bra första advent!

Veronica

Pusshej! du är en bra tjej! (tänk dig det fast man rappar det)
Cool lapp på väskan!

Fanny

Skönt att komma hem :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress