Lunch med mamma
Idag blev det lite dumplings till lunch med mamma. Jag vet att jag lägger upp mycket matbilder men mat är ju sååå underbart! Plus att det är sjukt roligt att fota olika maträtter när jag har mitt 50mm objektiv. 









cecce

Fina foton som får det att vattnas i munnen:-)

Önskar dig en fin torsdag!/ Cecce

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Ja du gör inte annat en att äta ;-) Nej jag skojade bara, men håller med om att mat är roligt att fota. Eller jag tycker nog allt är roligt att fota, hehe. Och mat är ju ändå en stor del av livet där är ju inte bara mat så mycket annat runt omkring.
Hur som helst har jag aldrig provat dumplings är det gott?

Svar: Ja dumplings är supergott! Det finns att köpa färdiga på ica som jag verkligen kan tipsa dig att prova, det är en perfekt förrätt om man äter asiatiskt till middag. ;)
Om lilla mig

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress