Körning
Idag har jag övningskört från Dalarö till Farsta med min kära mor. Det gick väldigt bra, inga motorstopp eller andra konstigheter. Det största problemet jag har är nog att jag släpper upp kopplingen lite fort och att jag är slarvig med att kolla i speglar. I Farsta mötte jag upp Martin och vi gick bland annat till systemet och växlade lite bath hos forex.

En bild på sötnostigern i Chiang mai! <3
Solin

sv: visst är den! älskar den för den passar till alla färger! :D♥

maallon.blogg.se

Svar: bara bra :D

Det ligger vid Östansjö, vadå då? ^^

KarinHannaIsabelle- photography

sv: Ja :D objektivet är grymt! :D jo tyvärr kostar kamera utrustning en hel del xD men det är bara att spara! :D

LINDAVIOLA!

sv; haha, det var flera som sa att det nog inte är så många xD.

flajs

Asså dör lite inombords varje gång jag ser tigerbilderna!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress