Testar nya produkter
 

Hello darlings!

Yesterday I was in liljeholmen and decided to try some new makeup. I've heard very good things about bareMinerals and thought it was time to give them a chance. I find it often caky when I use normal foundation so I wanted to try using a powder foundation. I could have bought just Mineral's powder foundation but I wanted to try using their bronzer too, so I thought it was just as good to try a complete starter so I can feel properly what I think. So now I will try these products for a month, so I'll be back later with a review.

--------------------------------------------------------------------

♥/SWE/♥

Igår var jag i liljeholmen och bestämde mig för att prova lite nytt smink. Jag har hört mycket bra saker om bareMinerals och tänkte att det var dags att ge dom en chans. Jag tycker att det ofta blir kakigt när jag använder mig av flitande fondation så jag ville prova att använda en puderfondation. Jag kunde ju ha köpt bara bareMinerals puderfondation men jag ville prova på att använda deras bronzer också så jag tänkte att det var lika bra att prova ett helt startpaket så kan jag känna efter ordentligt vad jag tycker. SÅ nu ska jag prova dessa produkter i en månad så får jag kommer tillbaks senare med en recension. 

XO Fai

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress