Berlin <3
Hello darlings!
 
För några veckor sedan var jag i Berlin så jag tänkte ta tag i att lägga upp lite bilder här på bloggen från det. Berlin var en sjukt fin stad och jag känner verkligen att jag vill besöka den igen och gå på fler museum. Det bästa med Berlin var nog hur mycket god vegetarisk och vegansk mat det fanns. Jag visste att Berlin skulle ha bra vegomat men jag blev endå väldigt glatt överaskad att maten levde upp till mina förväntningar. Jag tror jag bara hade en måltid jag inte tyckte om och det var från ett väldigt turistigt ställe vid Alexanderplatz som sålde nudlar från en vagn. Men utöver den lilla missen så var maten fantastisk. Jag hoppas jag kan åka tillbaks till Berlin snart igen för det var mycket som jag inte hann med! 
 
 
 
 
 
 
 
En kväll gick vi till den fantastiska veganska restaurangen Kopps och åt en avsmakningsmeny med tillhörande vin. Sjukt god mat och trevlig personal! Jag kan verkligen rekomendera denna restaurang om ni är i Berlin och vill äta en lite finare middag för det var undeerbart. När jag i framtiden åker tillbaks (för det kommer jag garanterat göra) kommer jag vilja prova att äta lunch där också.
 
 
 
 
Vi gick även till ett veganskt café där de hade massor av goda munkar att välja mellan. Jag valde en chokladmunk som var såååå sjukt god! 
 
 
XO Fanny
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress