Dinner time
Hejsan sötisar!
 
Idag har jag sovit hemma hos Oscars föräldrar eftersom jag jobbade inne i stan igår. Jag var helt slut imorse i både kropp och huvud, jag kände mig lite orolig att jag skulle bli sjuk men nu nu mår jag bättre som tur är. 
 
Runt 14 åkte jag ut till Dalarö och när jag kom ut hit strålade solen så jag passade på att gå ner och lägga mig i bubbeln ett tag, vilket var superhärligt. Jag hoppas det fortsätter att vara fint väder resten av helgen så jag kan sola lite och njuta av att hösten inte riktigt är här än. Till middag idag gjorde jag en wok med frysgrönsaker, kikärter, zuccini, champinjoner och ingerfära. Det vart riktigt gott och jag gjorde lite för mycket så nu har jag matlåda också. YAY! :D
 
 
 
♥/ENG/♥
Hello sweethearts!
Today I slept at the home of the Oscars parents because I was working in the city yesterday. I was exhausted this morning in both body and head, I felt a little worried that I would get sick but now I feel better now luckily.
 
Around 14 I went out to Dalarö and when I came out here the sun was shining so I took the opportunity to go down and bathe in the jacuzzi, which was super beautiful. I hope it continues to be good weather the rest of the weekend so I can sunbathe a little and enjoy that autumn is not quite here yet. For dinner, I made a wok with vegetables, chickpeas, zucchini, mushrooms and ginger. It was really good and I did a bit too much so now I lunchbox to. Yay! :D
 
XO Fanny
N a t h a l i e

Såå gott de såg ut! :)

ISA

vad mysigt med en helg därute då, hoppas solen stannar kvar :)

N

Vad gott :D

julia johansson

Åh vad gott det ser ut att vara!

mallan

Men gud så gott! :)

Mallan

Ser ju riktigt gott ut! =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress