Ny header!
Hejsan!

Nu har jag bytt från min gamla header som var orange till min nya header som är röd istället. Jag tycker dte nlev väldigt bra, jag kännde att det var dags att göra om bloggen lite då den sett ut på samma sett i över ett år.
Vad tycker ni?
Var den orange:a snyggare eller tycker ni den röda ser bättre ut?
 
 
 
/ENG/
Hello!
Now I switched from my old header that was orange for my new header that is red instead. I think DTE nlev very good, I knew that it was time to make the blog a bit when it looked like the same in over a year.

What do you think?
Where the orange was better looking or do you think the red looks better?

XO Fanny

Tilda Barkselius

Så snygg!

Svar: Tack så mycket! :D
Fanny

Amanda Jona [SPONTAN]

Tycker båda är väldigt fina, men det är ju alltid härligt med lite förändring :)

eva linah

gillar den:D !

Miss Baby Peaches

Jag gillar det röda skarpt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress