I'm going to Thailand baby
Hello darlings!
 
Om cirka två veckor lämnar jag Sverige för värmen igen och denna gång åker jag till Thailand! Jag har inte varit i Thailand på 5 år så det ska bli sjukt roligt att åka tillbaks och se nya ställen i det vackra landet. Tänk vad tiden går fort också jag kan inte fatta att det är 5 år sedan jag reste runt i Asien i 3 månader, galet! Men nu ska jag skapa nya minnen i Thailand vilket ska bli riktigt roligt. Jag kommer börja med att åka till Bangkok och sedan åka till Koh Samui. Det pirrar i magen bara jag tänker på att jag ska åka iväg! :D
 
 
/ENG/

In about two weeks I leave Sweden for the heat again and this time I'm going to Thailand! I have not been to Thailand in 5 years so it will be crazy fun to go back and see new places in the beautiful country. How time flies, I can not believe that it is five years since I traveled around Asia for 3 months, crazy! But now I will create new memories in Thailand, which will be really fun. I will begin by traveling to Bangkok and then go to Koh Samui. I have a tingle in my stomach just thinking about that I'll go away soon!
 
XO Fanny
Netti Starby

Åh vad lyxigt :-D Kramis

Kashayas

Gud så härligt!

Celine

Men nej så underbart! Blir avis!

Tilda Barkselius

Men gud så härligt!!

sandra

härligt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress