Hösttrött och träningstankar
Hejsan finisar!
 
Idag vaknade jag upp helt fel på grund av att jag drömde mardrömmar under natten. Jag hatar känslan av att vakan upp och så har man fortfarande kvar den där hemska känslan från drömmen. Trots att klockan snart är 12 är jag inte helt pigg än, men det börjar bli bättre.
 
Just nu sitter jag och dricker lite kaffe och funderar på om det kanske är dags att ta tag i träningen ordentligt igen. För nu har det gått mer än en vecka sedan jag tränade senast och innan det hade det också gått ett bra tag, så jag har tränat två ggr på två veckor. Jag har haft dålig motivation på sista tiden och kännt mig trött konstant. Jag tror i och för sig att det delvis har att göra med vädret och att det blev mörkt så himla fort så. Det känndes som att hösten bara smällde till och jag var inte alls förberedd på den. 
 
Är det någon av er som blir supertrött av hösten också?
 
 
XO Fanny
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress