Early hours and productivity
God förmiddag finisar!
 
Idag vaknade jag upp vid 7 för att jobbet ringde mig. Jag börjar inte jobbet förens vid 15 idag men eftersom jag endå blev väckt så gick jag upp tidigt. Nu känns det ganska skönt att jag kom upp i tid eftersom jag så lätt sover bort så mycket av dagen. Jag har varit iväg på gymmet på morgonen också så det känns riktigt härligt att nu ha både tränat, duschat och pluggat. Nu ska jag börja med lunchen vilket blir en tomatsoppa med lite macaroner i. :)
 
 
/ENG/
Hello darlings!
 
Today I woke up at 7 because work called me. I do not start work untill 15 today but because I was woken I got up early anyway. Now it feels quite nice that I got up in time, I so easily sleep away so much of the day otherwise. I have been to the gym in the morning too so it feels really great to now have both exercised, showered and studied. Now I will start with lunch, which will be a tomato soup with some macaroni in.
 
XO Fanny
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress