A good start
 
 
 
Today I woke up around quarter to ten, and it felt soo good to be able to sleep in a bit. In the afternoon I have work but now I'm going to watch some videos before I start studying. I have to read an article before friday so I'm going to start doing that today. Other than that my plan is to go out for a run and pick up my keys at my dads work that I accidently left at my parents house last weekend.
 
---------------------------------------------------------------
/SWE/
Idag vaknade jag cirka kvart i tio, det känndes så skönt att kunna sova lite längre idag. I eftermiddag har jag jobb men innan dess ska jag titta på lite videos och sedan börja plugga. Jag måste läsa en artikel till på fredag så jag måste börja läsa den idag tänkte jag. Annars har jag tänkt att dra ut och jogga lite och även hämta upp mina nycklar på pappas jobb som jag råkade glömma hemma hos mina föräldrar i helgen.
sofiasmode

Mums vad gott :)

Jeanette

Låter som en bra dag :)

sandra

gott!

Amanda

Åh mums vad gott!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress