3 lovely things
Glad måndag mina vänner!
 
Denna måndagsförmiddag tänkte jag berätta om lite olika saker som gör mig väldigt lycklig och som värmer mitt hjärta lite extra just nu. Jag började göra detta för ett år sedan men har sedan glömt av det men nu tänkte jag ta upp det igen. Meningen är att jag cirka en gång i månaden här på bloggen ska ta upp något som gör mig lycklig och det kan vara allt ifrån en produkt, till en person till en händelse.
 
Den första saken som gör mig lycklig är att det just nu är snö ute, och jag hoppas verkligen att snön får ligga kvar länge!
 
Den andra saken som gör mig lycklig är att jag bor så himla centralt i Stockholm vilket känns så himla bra. Jag har ju aldrig bott inne i stan tidigare utan jag har bara bott i förorten och på landet, så jag är jätteglad att få prova på att bo inne i centrala stan.
 
Den tredje saken som gör mig lycklig just nu är att jag snart ska ut och resa igen! Denna gång åker jag iväg med mamma och pappa till värmen (mer om detta kommer i ett senare inlägg).
 
 
/ENG/♥ 

Happy Monday my friends!
 
This Monday, I thought to tell you about some different things that make me very happy, and that warms my heart a little extra right now. I started doing this a year ago but have since then forgotten about it but I thought I'd take it up again. The idea is that I about once a month here on the blog write something that makes me happy and it can be anything from a product to a person to an event.
 
The first thing that makes me happy is that right now the snow is here, and I really hope that the snow will linger a long time!
 
The second thing that makes me happy is that I live so central in Stockholm, which is awesome. I have never lived in the city before, I have only lived in the suburbs and in the country, so I'm really excited to be living in the center of town.
 
The third thing that makes me happy right now is that I am soon going to travel again! This time I'm going away with mom and dad to warmer places (more on this in a later post).

XO Fanny
Alice Lindström

Åh vad roligt med en resa till värmen!

sandra''

Vilket härligt inlägg och så bra ide :) roligt att läsa vad som gör dig lycklig just nu, och för min del så får snön gärna försvinna:( haha, och så roligt & spännande att du ska ut och resa :D

Netti Starby

Vad roligt att du ska snart ut och resa igen :-D Kramis

Amanda Jona [SPONTAN]

Underbart att ha en resa att se fram emot! :)

eva linah

härligt:)!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress