Mitt hjärta blöder
Igår fick jag ett samtal av min pappa där han berättade att min älskade katt Nisse hade somnat in för att aldrig mer vakna igen. Han var nästan 16 år och har alltid varit frisk och glad men nu de senaste åren hade åldern kommit i kapp honom. Han mådde bra fram tills han dog och det gick fort för honom när han gick bort. Men mitt hjärta gör så ont just nu. Han har varit min fina vän i 16 år vilket är största delen av mitt liv. Han var en underbar katt som älskade att snacka med en, jag har aldrig träffat en annan katt som pratar så mycket som han gjorde. Jag vet att han haft ett lyckligt liv där han haft möjlighet att springa ute i naturen och komma och gå som han ville, men även om jag vet det så gör inte mindre ont i mitt hjärta. Trots att jag och familjen har förstått att döden skulle ta honom från oss snart så gråter jag inte mindre för det. Han var så fin vår älskade lilla Nisse och han kommer alltid finnas i våra hjärtan.<3
 
 
 
Victoria

<3

Svar: <3
Fanny

Julia

åh :( <3

Svar: <3
Fanny

Fanny Edfast

Åh, vad tråkigt att höra <3

Svar: <3
Fanny

Amanda Jona [SPONTAN]

Kram på dig! <3

Svar: <3
Fanny

♫♪ sandra

usch och fy så trist. Beklagar sorgen <3

Svar: <3
Fanny

Lili

Jag beklagar, vad tungt. :( Vila i frid, vackra Nisse!

Svar: <3
Fanny

Celine

Nej så tråkigt <333

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress