En helg i Stockholm!
Hejsan på er finisar!
 
I helgen har jag ännu en gång varit i Stockholm och hälsat på! I fredags mötte jag upp Elle och åt lunch på Vapiano för att sedan dra på Veronicas skolas konstutställning. Det var verkligen supermysigt! Jag och Veronica drack lite Rosé och öl i solen och drog sedan in till stan och mötte upp lite vänner på en pub på söder. Det blev mycket skratt, fuldans och sång. Riktigt härlig kväll helt enkelt!
 
 
 
 
 
 
På lördagen mötte jag upp min kära mor i stan för att äta lunch och gå på musikal. Vi åt lunch på blue light Yokohama vilket var riktigt gott! Jag hade aldrig ätit där tidigare så det var en trevlig överraskning att det var så gott. Efter lunchen gick och tog en kaffe på Espresso house och sedan var det dags för musikal! Jag gick och såg Hedvig and the angry inch med Ola Salo som Hedvig. Jag gillar verkligen artisterna men däremot tycker jag den var lite rörig. Men Ola Salo var ju lysande i rollen så han gjorde ju hela showen bra. :)
 
 
 
XO Fanny
Amanda Jona [SPONTAN]

Såg verkligen så härligt ut :)

Sarah

fin bilder =) allt bra =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress