New in - Viva la diva Brow Bar
Hejsan sötnosar!
 
När Veronica var här tog vi en vända på stan där jag köpte mig en ögonbrynspalett från märket Viva la diva. Jag är sjukt nöd med denna palett än så länge! Jag tycker att den är sjukt prisvärd eftersom den bara kostar 145kr på Åhlens! Den innehåller nämligen två brynskuggor, ett ögonbrynsvax, en highlightcräm och ett higlightpuder, plus en ögonbrynspenna, en borste och en pincett. Galet mycket för det låga priset enligt mig, plus att jag tycker att kvaliten är bra. Färgen är lättarbetad och bra pigmenterad pch vaxet är krämigt och håller brynen på plats. Så om ni är suga på en billig ögonbrynsprodukt kan jag verkligen rekomendera denna.
Jag ska ta lite före och efterbilder när jag använt produkten åt er lite senare! :)
 
 
 
 
/ENG/
When Veronica was here we took a turn in the town where I bought myself an eyebrow palette from the brand Viva la Diva. I'm so happy with this palette so far! I think that it is affordable because it only costs 145kr at Åhléns! It includes: two eyebrows shadows, a brow wax, a highlight Cream and a higlight powder, plus a brow pencil, a brush and tweezers. Crazy much for the low price, according to me, plus I think the quality is good. The shadows are easy to work with and good pigmented and thr wax is creamy and hold brows in place . So if you're looking on a cheap eyebrows product I can really recomend this.

XO Fanny
Linn

Ska helt klart kolla in den där!

Skogsraah

Spännande!

Sarah

Najs att du vart så nöjd :)

Mirre

Oh den där såg spännande ut och bra pris med =D

FannyFredrica - [Fotografering]

Så bra att du blev nöjd! :D

Sara

Bra tips :)

Alice

Tack för tipset!

Lili

Sjukt snygg förpackning! :o

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress