Travel inspiration
(bilder från weheartit) 
 
Gud vad sugen jag är på att resa igen! Jag vet att det bara är cirka fyra månader sedan jag var i Japan men är man resgalning som jag är så får man resabstinens ganska fort. Det är bara så underbart att få upptäcka nya platser och utforska vad som finns där ute i världen! Just nu är jag väldigt inne på att jag skulle vilja åka på en kryssning i karibien vilket jag gjort tidigare, för många år sedan nu. Men Karibien var så himla vackert så jag skulle verkligen vilja tillbaks dit och upptäcka nya platser.
 
Min nyfunna önskan att få resa till Karibien kan ha något att göra med att jag blivit förälskad i serien Black Sails som utspelar sig där, haha. Men till mitt försvar så är seriens natur helt fantastisk och det är en väldigt fängslande serie. Så här kom ett Serietips mitt i allt också! Vanligtvis drömmer jag om att få åka till Australien men för tillfället är jag helt inne på att jag vill åka till Karibien som nästa långresa, men detta kan svänga snabbt. Så vi får helt enkelt se när det är dags att boka en långresa vad som faller mig bäst i smaken (det beror ju också på vart min partner in crime vill också). 
 
/ENG/
God, how eager I am to travel again! I know that it's only about four months ago since I was in Japan, but if you are a travel maniac you will get abstinence pretty fast. It's just so wonderful to discover new places and explore what's out there in the world! Right now I'm very into go on a cruise in the Caribbean, which I have done one time before, many years ago now. But the Caribbean was so very beautiful, so I would really like to go back there and discover new places.
 
My newfound desire to travel to the Caribbean may have something to do with that I fell in love series Black Sails that takes place there, haha. But in my defense, the show's nature is absolutely stunning and it's a awesome series. So here you have a Series tip too! Usually I dream about getting to go to Australia but for now I'm hooked on that I want to go to the Caribbean as the next long journey, but this can turn quickly. So we'll just have to see when it's time to book a long journey, what suits me best (it also depends on where my partner in crime want to). ;)
 
XO Fanny
Flisan

Härliga bilder :D

Madeleine

Tycker om din blogg. Väldigt rolig att läsa! Kram

Johanna Utterberg

Härlig inspo, jag är också hemskt ressugen! :)

Bea

Så himla fina bilder! Älskar weheartit :)

Sigrid

Hej! Veckans blogg - vinnarna är nu dragna, in och se om det var just DU som vann :)

Linn Strömberg

Åhh Karibien skulle va så häftigt!

Cassandra Haraldsson

Riktigt härliga bilder!

Tilda Barkselius

Åh lir så sugen på att resa nu jag med. Både för att värdet är som det är men också för att bilderna inspirerar :)

Ida Lindborg ♡

men vilket härligt inlägg! :D

Josefin

Härlig inspiration :)

sommarblom.blogg.se

Härlig inspiration!

Netti Starby

Jag vill också resa och vilka underbara bilder! Kram

Celine

Vill också ut och resa nu, helst igår!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress