Mental och fysisk ansträngning mot mål
Hejsan på er!
 
Idag har det varit en dag fylld av opponeringar och förberedelser inför opponeringen imorgon, när vi ska opponera på en annan uppsats samt bli opponerade på. Jag kan knappt fatta att den här kursen snärt är slut och att jag snart är klar med hela C-uppsatsen. Så idag har det varit en tuff dag mentalt eftersom jag är spänd inför imorgon. Men jag är laddad, det ska bli grymt skönt när det är gjort! Förutom att jag haft en ansträngande dag mentalt så har jag även gått på ett skivstångspass som körte musten ur mig fysiskt. Men det var riktigt härligt och jag känner mig nu mycket piggare än jag gjort på ett tag, sooo everything is great right now! :)
 
 
/ENG/
Today has been a day of opposition and preparations for the disputation tomorrow, when we will be opposing another essay and be opposed on. I can not believe that this course will soon be over and that I will soon finish the entire thesis. So today it has been a tough day mentally because I'm tense for tomorrow. But, it will be awesome when it's done! Besides that I had a hard time mentally, I have also gone on a barbell workout which sucked the life out of me physically. But it was really lovely and I now feel much more energetic than I have in a while, sooo everything is great right now! :D

XO Fanny
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress