The Martian
Hejsan!
Igår såg jag och Oscar The Martian! Jag tyckte den var superbra. Den var spännande men det var inte action genom hela vilket jag gillar. Jag blir så trött på filmer som det ska hända något exakt hela tiden, denna var inte så utan man hann tänka själv och fatta tycke för karaktärerna innan det hände något nytt. Nu är jag sugen på att läsa boken också, men jag bör nog vänta lite så jag hinner glömma lite från filmen. Vill ni veta mer om filmen kan ni kolla på IMDB. :)
Har ni sett the Martian? Vad tyckte ni i så fall?
 
 
bildkällor: här, här
Natahlie

Just nu pågår en frågestund på min blogg där du kan vinna ett inlägg om din blogg! Låter detta intressant? Inlägget hittar du under min header! Kram :)

ISABELLA

INte sett den men verkar bra!! :)

corneliaeriksson.blogg.se

Har inte sett den, men kul med tips :)

borntolose.blogg.se

Jättesugen på att se den men det har inte blivit av än :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress