Presenter för de resgalna del4
Hejsan på er!
Jag ber om ursäkt för att jag glömde ladda upp tipset på presenter igår men ni får tre tips idag istället! Så jag hoppas ni tycker det är okej. :)
 
Den första presenten är en resdagbok med små kartor där man kan skrapa fram på vilka platser man har varit. Denna present är liten och smidig så man kan enkelt ha med sig den på resan. Jag tycker det är en jätterolig idé och jag kommer säkerligen köpa en sådan innan nästa långresa som jag gör.
 
Den andra presenten är en skrapkarta! Det är alltså en karta där man skrapar fram de länder man varit i. Den är stor så den blir nog lite svår att ha med sig på resan men det är en otroligt rolig sak att hänga på väggen och se hur fler och fler platser kommer fram. Plus att det är en grymt bra konversationsstartare om någon frågar om den. Jag har blivit lite hooked på skrapgrejer at the moment men jag tycker de är så jäkla roliga! 
 
Den tredje presenten är en Polaroidkamera! Jag tycker det är en perfekt present eftersom man kan föreviga ögonblick direkt!  De är så sjukt fina och perfekta för de som gillar att fota men kanske inte är så bra på att ta vara på bilderna och fixa album, eftersom med en polaroidkamera blir man nästan tvingad till det. Jag har velat ha en polaroidkamera jättelänge eftersom den är perfekt att ta med sig både på fest och på resan. 
 
 
 
XO Fanny
Sofia - fotografier & psykisk ohälsa

Vill så gärna ha en sån skrapkarta! :)

N

Vill ha en sån kamera!

MALIN

Jätterbra tips och roliga grejer! Polaroid-kameran verkar så kul :) Kram

Frida

Bra tips :)

Linn Strömberg

Så himla bra tips :D

Josefin

Skulle verkligen vilja ha en sån där skrapkarta, så rolig detalj i inredningen!

Sandra'

vilka härliga tips =)

Celine

Åh vill så gärna ha en sån där polaroidkamera!

Hedda Rönnlund

Ska köpa en såndär skrapkarta till min syster då hon fyller 18 i somma eftersom hon planerar att resa mycket!:D

Jeanette

Den där skrapkartan vill jag ha :)

Carina Marianne Holst

Sá söt kamera!! :) kram!

Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan

Vilken grym och kul grej! Att ha med sig en skrapkarta på sina resor :D

Sv: Tackar så mycket!

FannyFredrica - [Fotografering]

Tycker de är så häftiga de där skrapkartorna! :D

Amanda Jona [SPONTAN]

Så bra tips! :)

anneli

En sådan skrapkarta har jag överraskningsköpt åt min pojkvän i födelsedagspresent nästa månad :)

Josephine

Vilka bra och roliga tips, personliga också :)

Yohanna af Skovde

Vilka roliga och unika idéer! Gilalr polaroidkameran :)

Michelle

Jag har också varit sugen på en polaroidkamera och tycker de är så charmiga!

Lili

Vilka fina tips! Jag skulle väldigt gärna vilja ha en Instax, den där färgen är ju himla fin också. <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress