Monday inspiration
 (pics from weheartit.com)
 
Hejsan finisar!
Nu börjar en ny vecka och nya möjligheter! Själv började jag med att må superdåligt när jag vaknade upp. Jag drömde mardrömmar under natten och vakande upp med mensvärk och kände mig helt sänkt i kroppen. Så jag ringde in till jobbet och sa att jag inte kunde jobba idag. Jag känner mig dock lite bättre nu så förhoppningsvis blir det bättre under dagen. Idag ska jag sätta mig och strukturera upp lite vad jag vill få gjort framöver. Jag har en hel del saker som jag måste ta tag i, bland annat, matvanor, träning och plugg. 
 
/ENG/
Now begins a new week and new opportunities! I on the other hand woke up to feeling super bad. I had nightmares during the night and woke up with menstrual cramps and felt completely lowered in the body. So I called into work and said I could not work today. I feel a bit better now so hopefully it will be better during the day. Today I will put myself on structuring what I want to get done. I have a lot of things I have to take care of like food habits, exercise and studies and other things.
 
XO Fanny
Sanna

Fina bilder, låter inge vidare med mensvärk hoppas att du mår bättre. Önskar dig en fin Måndag :)

Tea Rajkovic

Fina bilder!

Caroline

Jobbigt med mensvärk OCH mardrömmar :3

Sandra'

men så sjukt jobbigt med mensvärk :( har också det nu, är ju så jobbigt.

och angående håret så börjar jag vänja mig nu :) det är ingen katastrof är ganska nöjd ändå trots allt haha =)

Christina

Åh vilken jobbig start på dagen :/ Hoppas det går bättre nu :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Men så härliga bilder! Mensvärk och mardrömmar lät mindre härligt... hoppas du mår bättre snart!

Hanna

åh fina fina bilder !

Skogsraah

Vad jobbigt :( Hoppas du mår bättre nu!

Lili

Härliga och inspirerande bilder! Tråkigt med mardrömmar och mensvärk dock, hoppas du mår bättre nu.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress