måndagsstädning och planer för morgondagen
Hejsan sötnosar!
 
Som jag berättade i det tidigare inlägget började inte dagen superbra, men runt två  började jag få lite mer energi igen. Så då fick jag ett ryck och damsög hela lägenheten samt plockade med massor av papper som bara legat och skräpat hemma. Så lägenheten känns mycket trevligare nu!
 
Imorgon blir att fortsätta städa lite som att rengöra spisen och torka golven. Imorgon ska jag också gå iväg och köpa lite påskliljor att ha hemma så jag välkomnar påsken lite. Jag har redan lagt fam en gul duk på matbordet men lite mer än så har jag tänkt att pynta i år. Jag fick lite påskpynt av Oscars föräldrar förra året också så det ska jag leta fram från förådet också. Nu hoppas jag att jag slipper må dåligt i morgon.
 
 
XO Fanny
Amanda Forsman

Åh så fin bild, älskar kaktusar!

Ebba

Skönt med en städad lägenhet! :D

Josefin

Åh, påskliljor! 😍

Daniella

Skönt att städa, för när huset är väl rent så känns det så bra :D

Sanna

Skönt med städad lägenhet, måste också städa här ...

Linn Strömberg

Härligt med lite städning!

freja, trelleborgs största blogg

älskar kaktusar :D

Susanna

Skönt när man fått städat, man får njuta en kort stund tills man släpper lös resten av familjen då ser det lika ut som innan ;) Så fint med kaktus.

Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress