Äntligen färdig med plugget på ett tag!
Hejsan på er!
 
Nu är jag äntligen klar med plugget! SÅ himla skönt! Jag ska bara ta det lugnt resten av kvällen vilket ska bli så härligt. Nu behöver jag inte stressa med plugg på några dagar i alla fall. Planen är att jag ska jobba en del i veckan så resten av kvällen ska jag köra en liten "ta hand om mig själv kväll". Jag ska kolla youtube videos, kanske rita lite och bara försöka slappna av. :)
 
Btw jag provade några nya lösnaglar här om dagen som jag tycker är så himla söta! De är i pastellfärg som glittrar, så himla fint! Jag köpte dem i Japan när jag var där så tror tyvärr inte de går att få tag i här i Sverige, men kanske om man kolla e-bay. :)

(bilden är inte så rättvis men jag ska försöka ta en bättre bild på dem senare) 
 
XO Fanny
jessy

Va skönt att få det avklarat och vilka fina naglar! :)

Linn Strömberg

Snygg färg! :D Och skönt att du är puggfri ett tag nu <3

Daniella

Så otroligt skönt, hoppas du får bra dagar framför dig utan plugg! Naglarna är också så fina :)

Sanna

Va skönt för dig :D

Ebba

Åh vad härligt att vara klar med plugget!! :D

Linnéa

^Åh, såååå snygga naglar :p

FannyFredrica - [Fotografering]

Vad fina naglar! :D

Lili

Vad härligt, grattis! Och vilka snygga naglar!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress