Träningspepp och rutiner
Hejsan finisar!
 
Idag blev det ett härligt hemmaträningspass! Jag körde jag ett pass hemma med gummiband och kroppsvikt som enda redskap och känner mig nu härligt trött efter. Det är så skönt att träna ordentligt igen. Även fast jag har hållt igång lite under sommaren så har jag inte tränat så mycket som jag ville. Det blev aldrig att jag fick in en bra rutin med träning och jobb eftersom dagarna var så olika hela tiden (ursäkter I know). Men nu när studierna kommer dra igång igen kommer jag ha mer tid för träning. Samt att jag har dessa två veckor innan skolan drar igång på mig att träna också.
 
Nu i början av träningen kommer jag satsa på att inte gå ut för hårt i början så jag blir sjuk direkt utan trappa upp träningen på ett bra sätt. Denna vecka har jag till exempel promenerat väldigt mycket samt varvat med lite löpning under tiden jag promenerar för att få upp pulsen lite, samt kört bålträning när jag kommit hem från promenaderna. Sedan får nästa vecka innehålla några renodlade löppass och lite intervallträning tillsammans med hemmaträning.
 
Samtidigt som jag tränade idag lyssnade jag på härliga Träningspodden vilket är en podd jag verkligen saknat under sommaren! Det har kännts tomt att inte ha den även fast jag har andra poddar jag gillar också. För det finns ingen podd som får mig att vilja träna så mycket som träningspodden gör.
 
Har ni några tips på andra härliga poddar om träning så skulle jag verkligen uppskatta lite förslag! 
 
 
 
XO Fanny
julia johansson

Åh vad härligt med hemmaträning! :)

Amanda Forsman

Behöver också tips på poddar!

Malin

Sv: Tack, hoppas att du får en fin helg med! :)

Härligt!

Amanda

Härligt med hemma träning! :)

Lina

Men grymt!! Hejja!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress